Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 8 aprilie 2010

Starea mea de spirit de sarbatori

www.richardedwardsphotos.co.uk/lambs/index.shtml
Asta ca un reminder a ce infulecam cu atata pofta.


Nu voi nega ca de Paste imi creste inima-n piept cand vad soarele, florile inflorite, cand simt soarele pe piele si ma lafai prin gradina proprietate personala, iar de Craciun plutesc pe aripi de zapada acompaniata de colinzi pe care mi le cand singura(nu cu foarte mult talent, I might add).
Acum vorbim despre sarbatorile pascale. Niciodata nu imi amintesc sa zic Hristos a inviat, tot timpu` zic neata, in cel mai bun caz raspund cu adevarat a inviat. Nu trimit sms-uri la toata lumea din contacts, mai ales, nu trimit acelasi sms sablon. By the way, faptul de a primi acelasi sms ca alti 100 din adress book-ul tau mi se pare o palma peste fata, indeplinirea unei obligatii enervante din partea ta. Te anunt ca nu mai doresc sa fiu inclusa in aceasta oblgatie si te eliberez de a-mi mai trimite urari fade.
Daca chiar ma mananca sa trimit, le compun pentru fiecare recipient si semnez la sfarsit!! Remember people, mai semnati la sfarsit, ca nu sunteti asa de memorabili, mai ales doar dupa nr de telefon.
Cand primesc sms-uri cu lumini sfinte care sa-mi incalzeasca sufletul pacatos, sau clopote care sa-mi sune pe la urechi... mi se-ntoarce stomacu` pe dos. Hai ma, ca nu sunteti voi apostoli care sa propovaduie cuvantul sfant. Mai ales, nu tineti post(nici eu, dar macar recunosc), injurati ca birjarii in trafic, faceti mici rautati zi de zi si apoi, in 2-3 zile pe an f#$%ti oamenii la melodie cu lumini, cuvinte sfinte si clopote.

Acum ne reintoarcem la mancare. De ce ai insista, tu gazda, sa manance musafiru` copios din felurile tale, mai ales dupa ce iti spune ca nu tolereaza(stomacal) mancarea oferita. Adica tu vrei sa ajung pe la spitale cu hemoragii gastrice doar ca sa iti laud sarmalele?! Serios, sarbatorile viitoare nu voi mai proteja gazdele si pe ceilalti musafiri de aceste adevaruri neplacute. Apoi, mie nu-mi plac ouale! Nu am mancat oua de cativa ani, nu, nici rosii si nici nu o sa inghit unu` doar pentru a face civa placere. Oare va prelua galbenarea pe care mi-o va produce oul, insistentul naibii va sta in locul meu in spital?!
Prevad ca ma voi transforma in o fiinta isterica si voi spune prea multe adevaruri neplacute.

Apropo de galbenare, si o sa repet chestia asta over and over again, ce imi produce greata e sa vad oameni normali, nici grasi, nici slabi, care se indoapa pana li se face rau doar pentru ca sunt sarbatorile. Nu inteleg. Restul anului rabda de foame, sarbatorile ne dau licence to stuff our faces, nimeni nu te judeca daca lasi sa iasa porcul din tine?!

A trebuie sa trag de oameni sa mai iesim, sa ne plimbam, ca a venit vremea buna, sa mai lase mieii si sarmalele, sa ne mai miscam suncile saturate de colesterol... probabil ca eu gasesc placerile vietii in soare si flori decat in sarmale, chiftele snitele pana la senzatia de rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu