Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 12 aprilie 2010

Superstitii si vise

Am fost la Roma luna trecuta am văzut şi m-am minunat de construcţiile nu numai frumoase dar extrem de durabile patronate de conducătorii romani. Nu compar Colosseumul cu clădirele din zilele noastre, in defavoarea celor din urmă, desigur, nu comentez cu privire la drumuri şi la ce bine păstrate sunt cele antice romane. Mă uitam la situl meu preferat, piaţa lui Traian, şi ma gândeam la ce ar zice numitul dacă ar reveni acum, ar înţelege trecerea imensei perioade la care ne referim şi ar vedea că încă mai stau în picioare. Oare ar recunoaşte oraşul, s-ar putea orienta, ce părere ar avea despre noi, moştenitorii lui. Ar fi dezamăgit, ar înţelege că nu suntem nici mai buni nici mai răi decât au fost ei la vremea lor?

Romanii au toate motivele din lume să fie plini de ei. Sunt eu exagerat de romantică, dar să ştii că eşti moştenitorul Romei... eu aş fi mult mai inaccesibilă decât sunt ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu