Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 2 aprilie 2010

Pacatoasa de mine


http://z.about.com/d/architecture/1/0/X/n/NotreDameGargoyleTR006783.jpg

Vinere mare fericita y`all!!!

Acum ca am dat din cale urarile si britney a mea interioara a iesit la suprafata, putem sa trecem la chestii serioase, adica la cum ma pregatesc eu sa infrunt sarbatorile pascale.
Ca de fiecare data inainte de sarbatori, migrez in alt oras, la o casa mai mare, unde trebuie sa fac curat.
Pelerinajul a avut loc alaltaieri si, pe aceasta cale, ii urez idiotului care incerca sa ma depaseasca in timp ce eu depaseam o caruta sa burn in hell! Ok, am ka si tu ai Meleu. Put it where za sun don`t shine, ca cred ca se zvarcolea in chinuri condus de un cretin ca tine. Apropos, cum a fost sa fii depasit de una, cu un ford ka, cu impresionanta capacitate de 1300 cmc?! si vreo 40 de cai?! Vitejii care merg cu 70 in localitate si cu 80 in afara nu au coae, dar asta e.

Am ajuns, ieri am spalat haine, am aerisit, mi-am cumparat telefonul pentru sms-uri, ca asta e modul principal de comunicare cu mine. Aveam pregatiti o gramada de bani pentru un nokia, minim samsung, cu tastatura qwerty, cu slide, minim touchscreen. Daaar, la intrare in magazin, m-am impiedicat intr-un samsung corby galben cu tastatura qwerty si am cheltuit doar o mica fractiune din bani, and now i`m happy :P and i love it. Un telefon mai destept ca mine m-ar fi complexat.
L-am reparat si pe celalalt, my one true love, ca ii lovisem putin ecranul si, incet incet, se innegrea, like my soul de necaz.

Acum, sa trecem la marile mele pacate. Azi cica e sarbatoare, I should know, ca stau la 50 de m de o biserica, cu clopote and all. Si popa crede ca e personal responsabil de sufletul meu nemuritor. De fiecare data cand ne vedem, si e des, ca are si casa parohiala inghesuita in cei 50 de m,bate apropouri... bottom line, sexul premarital este frown uppon de catre biserica. Ce noutate. Si, se mai zice ca azi trebuie sa shezi degeaba, ca doar e sarbatoare. no, eu am de facut curatenie in casa, ceea ce ar fi ok, ca nu vine popa la geam sa spioneze, dar trebuie sa-mi spal si masina, si damn daca o sa cheltui o gramada de bani pe asa ceva la spalatorie, mai shed la soare. Dar aici intervine pacatul.
Chiar daca as crede in toata chestia asta, nu as putea sta degeaba azi stiind ca maine am de lucru gramada.

Dar tin post. Ca mama zice ca anu trecut nu a tinut si foarte rau s-a simtit. Adica nu tin post tot anul, dar subit, in vinerea mare devin vegana. Sunt convinsa ca fiinta superioara va fi complet magulita de efortul meu si voicastiga la loto zilele astea :P.

Azi mai vopsesc si oua, cu coji de ceapa, cum m-a invatat bunica si cu buruieni imprimate :). Asta e singura traditie pe care o pastrez si salata gigantica de boeuf, acra, cu putina maioneza,pe care o fac eu insami, o da, si prajiturile de la pralina :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu