Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 31 ianuarie 2012

I love myself

Cred ca asta-i cel mai sanatos obicei din lume.
Nu ascult toate mesajele soptite, cantate, desenate, hipnotizate care-mi spun ca nu sunt suficient de inalta, blonda, supla, catifelata, geisha, whatever pentru ca ma iubesc asa cum sunt.
Ma uit in oglinda imensa cu dragoste de amant, imi admir silueta din toate unghiurile, ma bucur de pielea catifelata si calda.
Pentru mine am grija sa fiu manichiurata/pedichiurata/depilata/hidratata all the time. Imi rasplatesc dragostea mare ce mi-o port.
Poate ca ar fi bine sa fiu cu 5-10 cm mai inalta pentru a ma incadra in standardul de frumusete acceptat, dar, in inima mea am minimum 2 metri iar, cand conteaza, micimea mea e dragalasa.
Poate un fund mai mic ar fi mai placut societatii, dar eu spun ca iubitul meu ar putea sa-mi ghiceasca fundul dintr-o mie si asta conteaza, nu? Personalitate fetelor!

Nu am parul lung si valurit, nu am unghii periculoase, sunt alb-rozalie, nu frecventez solarul, miros a margarete, fac bai lungi si parfumate, beau vin si ma scot singura in oras la cine romantice.
In mod ciudat, asta-i face si pe altii sa vrea sa ma admire. Nu stiu de ce.
Ai spune ca nu prea mai e loc sa plac si pe altcineva, dar se poate.
Daca as fi barbat, as fi inamorata de mine insami.
Asa, pot doar sa fiu amanta desavarsita. Pentru mine. Ocazional si pentru altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu