Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 26 ianuarie 2012

Manual de utilizare pentru ciocolata

Cand ma vezi, balerina urbana fericita, plutind pe un nor de tul luminata de lumina roz, cu soundtrack-ul meu personal, iti luminez si tie ziua, te fac sa zambesti, te simti special si apreciat.
Ajungi sa crezi ca asta sunt, simpla si vesela precum o margareta, insorita intotdeauna, purtand rochii si mirosind a vara.
Ma convingi sa imi limitez atentiile la persoana ta, ca tu chiar esti cavalerul pe care-l asteptam desi nici macar nu cred in conceptele astea. Vrei sa ma pastrezi pentru tine, ma convingi ca asta e dragostea, ca nu ar trebui sa ma simt limitata, ca e normal.
Ma privesti cu uimire crescanda in timp ce imi palesc culorile, veselia mi se stinge, lumina pleaca, stelutele din ochi devin palide si nu se mai aude nici un cantec in timp ce umblu normal (iar cuvantul asta) si te intrebi unde mi-a disparut dansul din umblet.

Ar trebui sa vin la pachet cu manual sau instructiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu