Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

I`m aliiiiveee

Si intr-o singura bucata. Am supravietuit intalnirii cu marele preot al aspiratoarelor si, nu doar atat, nenea a reparat peria care acum suje precum un vampir sangele virginelor de 13 ani.
Si, pentru ca traiesc si nu sunt doar un creier plutind intr-un borcan cu lichid dubios, am niste cujetari proaspete dupa cum urmeaza:

1. De cand a devenit atat de uncool sa te bucuri de zapada? Si, nu, nu ma refer la proastele de 30+ de ani care imita un orgasm combinat cu pisoi si curcubee cand vad orice macar marginal cute. Screeching-ul in orice situatie nu e cool sau social acceptabil, din punctul meu de vedere ar trebui sa garanteze internarea prompta intr-un loc cu pereti capitonati.
Ma refer la bucuria ca a nins si ca nu mai calcam prin noroi, ca uratenia chiar e acoperita de ceva alb si pufos (aw, like a white fluffy rabitt) si ca poti bulgari oameni sau, si mai bine, poti sa tavalesti oameni prin zapada. I`m not a fan of winter sports, mi se par periculoase si m-a durut cate ceva de fiecare data cand le-am practicat, dar ador sa bulgaresc si sa tavalesc oameni nevinovati prin zapada.
I love snow, snow is my best friend.

2. Nu stim sa comunicam, ca specie. Am inventat atatea chestii dar suntem incapabili sa socializam intr-un mod satisfacator. Altfel nu pot sa imi explic de ce, magulind, apreciind si comunicand cu oameni ii pot convinge sa-si faca jobul mai repede, mai bine, mai ieftin. Vand socializare de calitate, ofer mostre pe twitter, facebook si diverse alte locuri, astept oferte de la domni generosi.

3. Care e diferenta intre un avocat care presteaza un serviciu, nu in cele mai ok conditii intre noi fie vorba, si un bucatar care presteaza alt tip de servicii, dar tot servicii? De ce il catalogam (cateloghez) pe al doilea ca fiind "the help"? De ce nu ma vad pe mine ca fiind the help? Am i a snob?

4. Democratia nu functioneaza. Toti ne gandim ca "alesii", mintile luminate pe care le-am votat, aia cu poze cretine pe afise, exprima de fapt vointa noastra personala. Dar, uitandu-ne pe strada, daca un ozn ar rapi randomly 100 de oameni din centrul clujului, ca pe asta il stiu eu, nu din zona industriala sau din manastur, cati dintre cei 100 ne-ar fi egali? Si aici nici macar nu ma refer doar la inteligenta, morala, educatie, cultura, igiena, upbringing, valori, gender, etnie, religie etc etc. Deci ce reprezinta democratia? Pe cine reprezinta mosii si babele facatori de legi, datatori de ordonante de urgenta si de norme metodologice? Nu pe mine, I`m telling you.
Asta si apropo de procesele cu jurati din sua, a fi judecat de egalii tai mi se pare o notiune cretina, dupa ce as fi evaluata thoroughly de o echipa de psihologi si juratii ar fi evaluati si ei dupa 100 de criterii complexe, poate ne-am apropia de ideea de a fi judecata de egalii mei. Cum ar putea intelege un muncitor in fabrica ideea de a pocni pe cineva cu un topor in crestet pentru o carte. Craparea capului unui cretin mi se pare un pret mic pentru a proteja o idee.
No, acum sa ma judece internetul pentru a-mi demonstra ipoteza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu