Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 2 februarie 2010

ziua unei pisici răsfăţate


06:00 La prima geană de lumină mă trezesc. Coada îmi este prinsă sub un picior gigantic. Ufff, ştiam că nu trebuia să las omul să doarmă cu mine în pat. Mă urc pe el, îl masez puţin, aşa, cât să se trezească. Mă duc la geam, să vad ce e pe afară. Ups! chiar nu ştiam că e un vas de aromaterapie pe pervaz. No, se trezeşte omul, în sfârşit, strânge cioburile şi apa.

Miau! Miau! eşti surd? Vreau micul dejun!!! ookk, dar nu de vită şi nu mâncare uscată.
Mă frec puţin de om, să îl impulsionez.

07:00 Ok, am mâncat, acum vreau afară şi bineînţeles, omul s-a culcat la loc. Miau! Miau!! MIAU!! am zis. Vrei o surpriză pe covoraşul de la intrare. Ok, demnitatea mea de felină nu mă lasă... o să sar pe clanţă până te trezesc, and it won't be pretty.
BUM, BUM, BUM !!!!
În sfârşit mă laşi să ies... să ştii că o sa-mi găsesc un om mai bun şi mai iubitor... gata...

09.00 Hei! Acum m-ai închis afară? O să sun la protecţia animalelor!!!

10.00 În sfârşit m-a lăsat animalu' ăsta înapoi la căldură. Mi-a încheţat vârful cozii. Gata, relaţia mea cu omul s-a încheiat. Mă descurc şi singur, omul va trebui să îşi găsească alt cuib. Chiar îmi pare rău pentru el, era un om bun cândva, dar asta e viaţa, pe unele le câştigi, pe altele le pierzi şi nu e vina mea că serviciile lui s-au degradat complet.
Oricum, o să trag un ăui de somn şi o să îl ignor complet, poate aşa pleacă.

20.00 Woooow, ce foame mi-e. Coada asta e cam ciufulită, ia să o ling... Unde e omul? Mă duc să îl conving să mă hrăenască... purrrrrrrrrrrrr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu