Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 19 februarie 2010

Coca cola 0 - friend or foe


Da, ştiu, sunt destui semeni de-ai mei care cred cu tarie ca această băutură este inamicul public no 1, e o otravă, e sursa tuturor problemelor poporului daaaaar are si avantaje, mă refer aici la varianta 0 a lui coca cola.
Câte chestii din lumea asta nu au calorii şi totuşi au gust bun(unii zic ca vodca are gust bun, sau ţigările, aşa că... să acceptăm că mie mi se pare că şi cola are gust bun)? Pe lângă gustul bun şi lipsa caloriilor, datorită cofeinei, mai şi energizează.

Daaar, toţi medicii cu care am avut ocazia să şed la poveşti mai pe larg, au acuzat cola de ulcer(I know, I have one...) şi tot soiul de alte boli stomacale, de accelerarea porcesului de cariere a dinţilor, cosmeticiana zice că face coşuri, unei prietene i s-a spus că a făcut pietre la nu ştiu ce din cauza băutului excesiv de cola, maseoza îl acuză de celulită şi cred că am mai şi uitat unele acuzaţii mai abramburite...

Când aud criticile astea de la tot felu' de health freaks care nu mănâncă nici pâine şi beau doar apă purificată nu ştiu cum îmi vine să râd, da' când vin de la medici te cam pun pe gânduri, mai ales că şi ei au nevoie constant de reenergizare că muncesc de rup.

Aşa că... motivul pentru care am scris chestia asta... m-am lăsat de cola 0 de o saptămână. I'm one week sober cum ar zice un alchoolic anonim. Motivul e că, am mai observat când mă lăsam, în 2-3 luni, cu sport si 2l de apă pe zi, trece celulita de tot! Niciodată nu am crezut în creme minune, nici măcar masajul anticelulitic nu prea îmi inspiră încredere, dar cura asta de apa-sport fără cola funcţionează, că doar am verificat. Şi cum vine vara... şi mai fac şi eu o economie, că ne mănâncă criza asta.

Abia aştept să port fuste scurte şi hot pants!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu