Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 3 februarie 2010

Politically blonde


Despre ascensiunea blondelor in politica...

Cine nu a observa invazia blonda? Ce s-a intamplat cu politicienii chei, batrani, grasi, neplacuti privirii? In aceste timpuri superficiale, pentru a reusi, chiar in politica, e necesar un look perfect?

Iulia Timosenko este politicianul meu preferat. Am citit tot ce am gasit despre ea pe net. Poate si-o fi facut averea in modul clasic, prin furtisag la drumul mare, dar, daca nu e prima, macar e cea mai cunoscuta. Felicitari pentru reusita intr-un domeniu rezervat barbatilor(hotia la scara mare).
Doamna a intemeiat un partid politic care ii poarta numele: Initiativa Iulia Timosenko, care e pe locul doi in Ucraina. Doamna este prim ministrul ucrainei, desi are inamici politici seriosi, reuseste so ii constranga sa ii ofere aceste pozitii importante. Nu am gasit pe net nici o parere favorabila Iuliei, doar critici virulente la adresa ei.

Sarah Palin a americanilor, fost guvernator al statului Alaska, actual candidat la functia de vice presedinte a SUA este o alta doamna in politica. Nu e blonda, dar e ridiculizata de americani ca si cum ar fi. E o fosta miss SUA, deci frumoasa. Are o afinitate fata de armele de foc si tot ce stiu despre ea e aflat de la Saturday Night Live...

Si, la final, cetateanca Udrea Elena. Nu pot sa imi formez o parere despre ea. Pe de o parte e de admirat. E nevoie de multa munca pentru a ajunge la pozitia ei si pentru asta merita tot respectul. Nu mai are 20 de ani si se mentine foarte bine, se ingrijeste, are stil personal(pe care il consider vulgar), more power to her! Dar, si asta e doar parerea mea, emana vulgaritate prin toti porii. Sigur, are genti mai scumpe decat masina mea, toata garderoba ei e mai scumpa probabil decat casa in care locuiesc, o sedinta la cuafor costa probabil mai mult decat castig eu lunar... etc... etc si totusi... pare ieftina. On a more personal note, mor de ciuda pentru birkin bag-ul pe care l-am vazut in poze saptamana asta.

Ce voiam eu sa zic cu toata povestea asta... apar de ceva vreme blonde frumoase in politica si presa le musca fundurile lucratela sala cu voluptate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu