Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 28 februarie 2010

Banii şi relaţia

Eu, de când mă ştiu, am avut o singură relaţie serioasă, cea în care mă aflu acum. Înainte de această perioadă serenă, viaţa mea sentimentală era precum mările tropicale în perioada uraganelor. Aveam o săptămână senină de rai urmată îndeaproape de ploi torenţiale, vânturi de 200 kmph, cenuşă în cap, urlete către cer şamd.

Fiind, întradevăr de ceva timp, în această apă lină numită şi relaţie, cât de cât, stabilă, mă întreb cum îşi gestionează un cuplu banii. Eu şi El nu locuim împreună, dar avem cheltuieli comune şi multe matrapazlâcuri care ne îmbârligă considerabil situaţiile financiare.

De exemplu, mergem la o nuntă, după cum e obiceiul, mai mult trimişi cu forţa de părinţii unuia, că ei sunt prea bătrâni(leneşi), că e noaptea şi ei ar dormi la vârsta lor, că noi suntem mai frumoşi. că vor fi şi vechi cunoştinţe ale noastre pe acolo. Oricum, e de nevoie, ştim că nu e tocmai felul nostru preferat de a petrece, oamenii nu ne sunt prieteni, ambianţa e ok, facem eforturi de a ne simţi bine, ca aşa e frumos. Întrebarea e, după toate astea, cine pune taxa de protecţie în plic?
Oricum, eu îmi cumpăr rochie, daca nu am una nouă şi frumoasă, probabil clutch, accesorii, deci cheltuieli suplimentare sunt grămadă.

Altceva... cadourile. Niciodată nu va exista un echilibru perfect între cadoul meu şi al lui. EU câteodată ma las purtată de val şi cheltuiesc mai mult decât ar trebui. Apoi mă enervez că el nu a avut acelaşi impuls.

E complicat. Mă gândesc că relaţiile astea financiare între parteneri sunt stânjenitoare pentru relaţia de cuplu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu