Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 9 februarie 2010

Personalitatea mea nocurna


In ultima vreme nu pot dormi noapta. I slip into something more comfortable pentru dormit pe la 23-24, ca de obicei, dar somnul nu vine.
Am incercat metode variate si pline de imaginatie, de la cele traditionale - orgasme si ceai de tei, la cele farmaceutice puternice(am asa ceva, e uimitor de usor sa pui mana pe ele), la alcool. In afara de faptul ca prietenul meu e constant fericit si de rezistenta la alcool pe care am dobandit-o, rezultate nu prea sunt.
Am o idee cu privire la ce mi-a provocat insomnia... aceasta a aparut de cand mi-am transferat resedinta pentru vacanta la casa mea din alt oras. Aici, vara trecuta, in toiul noptii, cineva a spart usa si mi-a furat laptop-ul, portmoneul si ceva antichitati. Eu dormeam asa de bine incat nici nu am auzit hotul intrand la mine in dormitor sa imi ia portmoneul.
No, de atunci am schimbat iala, am instalat un sistem de luminare... macar sa vada cineva hotul... si nu mai pot dormi noaptea. Adorm la 5 dimineata si ma trezesc la 10.30.

Intre 23 si 5 dimineata se schimba totul, inclusiv eu. De exemlu, m-am imprietenit cu o pisica vagaboanda careia ii las mancare si i-am construit cuib.
Toti vecinii de la blocuri si de la case dorm. Nimeni nu se misca pe strada, nimeni nu vine tarziu din oras.
Eu uit de toate inhibitiile din restul zilei. Am reinceput sa pictez... noaptea. Mi-am creat un nou lac de unghii combinand alte 3 in sticluta unui lac incolor aproape terminat(ca doar e criza si nu risipim nimic).

Ideea e ca mi-am destupat o latura pe care am tinut-o in lesa de prea mult timp, ca doar trebui sa fiu serioasa, sa muncesc din greu pentru bani, pentru averea ce va sa vie, pentru gloria patriei, pentru ca parintii sa aiba cu ce se lauda la intalnirile cu prietenii lor, pentru ca asa trebuie etc samd...

Cu alte cuvinte, insomnia face bine la suflet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu