Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 20 februarie 2010

Bits and pieces sau ce mă enervează pe mine

1. Pe primul loc, aşa cum li se cuvine, sunt Fetele de la vila playboy. Sunt superficiale, toante, au feţe de cal, au părul alb, sunt bronzate în exces, pielea le arată ca o geantă uzată. Daaar le invidiez corpul. Nu sânii care sfidează legile fizicii, ale naturii, ale simetriei etc şamd, ci restul corpului.
Apropo, pentru a fi o bombă sexy, playmate sau aşa ceva, poţi avea orice faţă? De când faţa nu mai e importantă. Dacă are a nice rack şi faţă de şobolan, e ok? Just asking.

2. Moda androgină. Nu sunt androgină, nu am 1.80, picioarele mele nu sunt în proporţie de 70% din corp. De asta, câteodată, îmi vine să muşc pe cineva când văd că se poartă cizmele peste genunchi, skinny jeans cu tenişi, balerini şi multe alte chestii pe care le-am uitat, dar sunt enervante. Parcă toate trendurile se adresează fetelor-girafe. Câte specimene de astea sunt? Designul vestimentar ar trebui focusat pe nevoile reale ale femeii medii. Nu din SUA, că acolo sunt femei hipopotam, ci din Europa. Realitatea e că, oricât de tonifiate suntem, tot avem şolduri, talie şi piept şi astea trebuie evidenţiate nu ascunse sau subliniate ca defecte.

3. Potenţiatorii de gust şi miros. Oribil, ne trezim că mâncăm untură frumos mirositoare şi bine gustătoare deghizată ca pate de foie gras. Sau poftim la nişte chestii pe care nici nu ne-am gândi altfel să le mâncăm dar miros atât de apetinsant. Eu urăsc din tot sufletul salatini, dar zilele trecute am cumpărat un soi de salatini mai ciudaţi atât de savuroşi(sigur, graşi de numa).
La fel şi cu fast food-ul, mâncăm cauciuc şi plastic bine mirositoare şi gustătoare servite ca alimente.
Ce mă deranjează cel mai tare e minciuna, plasticul deghizat ca mâncare bună.
Eu m-am trezit, de acum gătesc!

Cu toţi agenţii ăştia de pufoşenie şi potenţiatorii de aromă şi gust... am ajuns să mănânc cele mai scârboase chestii. Şi ne mai întrebăm de ce e lumea obeză...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu