Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 18 februarie 2010

Hai ma sa facem si noi ceva?!


Asta esta indemnul/intrebarea pe care o lansez, de cele mai multe ori doar in my head, cand aud ca lumea din jurul meu se plange constant ca altcineva nu a facut ceva ce la fel de bine il puteau face si singuri.

De exemplu, toata iarna asta am turbat cand am auzit oameni maturi plangandu-se ca primaria nu a venit sa adune zapada de pe aleile extrem de stramte dintre blocuri si acelea acopate de masinile lor complet inzapezite sau, si mai rau, cum ar fi sa chemam primaria sa ne dezapezeasca aleea sau curtea proprietate personala cum l-am azuit pe un vecin cerand. Ia mai, sunteti barbati maturi, sigur aveti ceva lopeti in garajele alea ticsite de tot felu de chestii inutile in care oricum nu mai incape masina. Cum ar fi sa dezapeziti voi in loc sa va plangeti ca niste babe, pentru ca, news flash! prioritatea primariei sunt bulevardele, nu aleile din cartiere, probabil va ajunge si pe la voi peste 2-3 zile si daca va avea loc hardughia printre daciile voastre imbulzite.
Asa ca, hai sa facem si noi ceva, hai sa punem mana sa ne rezolvam problema, sau voiam doar sa gasim o scuza sa ne plangem?

Sa nu mai vorbim de dezapezirea trotuarelor. Aici te ingrozesti. Parca aveam obligatia sa dezapezim trotuarele in fata casei/blocului nostru. La casa e o familie care are un front bunicel la trotuar si, totusi, pe unde am umblat, astea sunt curatate (cum s-a putut, dar se vede ca s-a incercat) dar in cartierele de blocuri, desi sunt 100 de indvizi apti/ bloc... nimeni nu s-a autosesizat, mai bine ne plangem ca babele la sezatoare ca am cazut, ca ne-am rupt picioarele/bazinul. Eu i-as da in judecata pe burtosii bautori de bere si sezatori pe canapea. Nu ati auzit ca 30 de minute de sport sunt sanatoase?!

Mai auzi cate o doamna fina cum se plange ca nu se mai poate iesi la iarba verde ca e plin de peturrrii si de manelisti. CU manelistii nu putem face nimic, ca doar am luptat pentru libertate, egalitate, fraternitate si ne sunt concetateni, dar cu peturile se pot face multe. Nu zic acum ca ar trebui sa ne adunam toti sobor sa mergem sa le culegem, doar ca, doamnele astea arunca peturi, pungi , resturi din masinile lor fine pe soselele patriei. Asta putem face, sa aruncam gunoiul la container, e putintel de efort suplimentar si ne va lipsi de voluptatea de a ne lamenta pe viitor, dar macar atat putem face. Eu am facut un pas in plus, nu recomand nimanui, dar mergand linistita cu masinuta, vad o mana iesind din audi-ul a6 nou din fata mea, am vazut rosu in fata ochilor si m-am apucat de claxonat. Boul s-a oprit sa vada ce e, vaca a facut semne obscene, le-am facut poza cu mobilul si am scapat de bataie... Alora care ati vrut sa fiti egali, cum va merge, va place in aceasta mare egalitate?! Sau ar trebui ca unii sa fie mai egali ca altii?

Oricum, pentru concetatenii mei... Oameni buni, sunteti domni cu totii, am inteles, da` intelegeti si voi ca sunteti la oras, nu la tara, daca vreti sa fie domnie, puneti mana, sunt indatoriri civice, ati facut la scoala cultura civica. Nu vreti sa cadeti ca mustele alea grase si umflate, curatati-va de zapada trotuarele asa cum zice legea.

Liberte, egalite, fraternite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu