Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 22 februarie 2010

Aşteptări umflate!


Gogoşele cu frişcă, asta ni se sevreşte în toate serialele noi de lifestyle a căror mămică prolifică e Sex and the city, my personal guide to selfhatred.
Nu mă iau de susnumitul serial care mi-a deschis ochii din punct de vedere stilistic, ci de urmaşii lui mai mult sau mai puţin reuşiţi. A avut atâtea mlădiţe încât le-am pierdut şirul, cert e că odată cu acest serial, s-a trecut de la clişeul domniţei în ananghie la cel al femeii puternice şi autosuficiente.

Am vazut azi un episod din lipstick jungle, înainte am citit o scurtă prezentare a serialului. E despre 3 femei la 35+ ani, având cariere de succes, una e director al unui studio, alta editor a unei reviste, ultima designer vestimentar. Directorul are 2 copii, soţ şi munceşte 12 ore pe zi. Editorul are soţ şi amant de 20 de ani şi munceşte 12 ore pe zi. Designerul are boyfriend bilionaire, e zăpăcită aşa cum le şade bine firilor creative şi pare că se accesorizează toată ziulica. Şi, cu toatele, merg frumos frumuşel şi la cocktail parties sau cluburi sau alte minunăţii. Ce au toate fetele astea în comun? După ce că muncesc 12 ore pe zi, mai investesc timp şi în familii, amanţi, accesorii, arată impecabil! Când au timp să meargă la sală? Nu au nici o zi proastă, în care să lenevească?

Când merg la shopping, cand merg la groceries shopping? Când sunt balonate sau au o indigestie? Când merg la cosmetică-depilat? Când au o bad hair day? Când le face gripă copilu' şi trebuie să îl grijească toată ziua?

Nu de alta, dar mai sunt şi bărbaţi care privesc, de bună-voie sau obligaţi, chestiile astea şi chiar nu am chef să fiu eu privită ca anormală în zilele în care nu sunt perfecţiunea întruchipată. Pentru că... sorry to burst your bubble, nu port în fiecare zi lenjerie sexy, chiar dacă nu prea se vede, am păr în diverse locuri în care tipele alea din film nu dau semne că ar avea, nu mă trezesc dimineaţa cu machiajul complet şi părul aranjat gata, am zile najpa, am momente în care de nevoie mai şi gospodăresc... şi aşa suntem toate!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu