Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 7 februarie 2012

Valentine`s day

lato sensu (adica incluzand toate chestile adiacente, 8 martie, 1 martie, dragobete samd)
Pentru ca se apropie, pentru ca sunt single, pentru ca media in jeneral insista sa ma acopere cu o avalansa de informatii/idei/promotii pentru perioada asta, trebuie sa-mi vars energia negativa acumulata undeva si, cum am deschis acest loc exact pe post de rezervor al nervilor mei, here we go.

De fapt nici macar nu sunt nervi in cazul asta, doar iritare, precum o musca enervanta si insistenta, asa sunt si oamenii care o dau inainte cu indragostiti, cu zilele femeilor cu flori si bomboane.
Nu pricepe nimeni? Toti intelegem romantismul diferit, de exemplu eu consider culmea romantismului cand iubitul meu imi duce masina sa-i schimbe cauciucurile. A ma scuti de universul alternativ al mecanicilor auto unde eu, ca femeie, sunt privita si studiata precum un unicorn mitic, se situeaza mult deasupra unei roze inghetate pe scara romantismului meu personal.

Alta chestie, florile! Why in the name of god trebuie sa fie atat de plictisitoare? De ce crede cineva ca un buchet de flori generice si overpriced e calea spre inima (sau altceva) a unei femei? Voi astia cu trandafirii de orice culoare, abtineti-va! Ohideele ar trebui sa stea acasa la mama, pe mileu, momentan nu imi vin in minte alte exemple dar crinii imperiali, gerberele si toate chestiile aratand a plastic ... just don`t!
Iar aranjamentele florale elegante de babataie ... nici nu mai zic nimic.

Ciocolata in forma de inima!! Simt nevoia sa exclam de doua ori... Imi place atat de mult ciocolata (de fapt acum as pune statusul relatiei "it`s complicated" dar ne revenim) incat am fost denumita eu insami ciocolata. Miros a ciocolata, am gust de ciocolata, intotdeauna am ciocolata-n geanta. Dar urasc din strafundul sufletului meu ciocolatiu ciocolata in forma de inima. E infecta, de proasta calitate, nu trebuie sa indeplineasca alta functie decat sa fie in forma de inima. Nu ma satisface.

Felicitarile!!! Tripla exclamare. Omg, daca nu iti poti exprima simtamintele sufletelului tau frematator pentru mine fara ajutorul "creativilor" care trantesc un slogan cretin pe o bucata de carton urata, you don`t deserve me!

Probabil, daca as avea o relatie stabila, confortabila, si as primi cele enumerate mai sus, as intari mitul ca femeile-i nebune cand as incerca sa-i var pe gat trandafirii, l-as bombarda cu ciocolata in forma de inima.

De ce nu incearca barbatii sa ne dea chestii mai interesante, placute, de care sa ne bucuram? As aprecia mai mult sa fiu dusa intr-un loc interesant in mirifica mea urbe, un loc frumos, pe care nu l-am mai vazut decat toate cele enumerate mai sus.
Apropo, am program pentru valentine`s day, cica e concert organizat de transilvania live in piata mathias rex. Eu voi fi cea fara flori, fara ciocolata si fara animale de plus ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu