Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 12 februarie 2012

Cujetari despre Valentine`s day

Poate ar trebui sa ma abtin, avand in vedere ca nu am a significant other at this time, dar nu o fac.

1. Nu as spune absolut nimic daca sarbatoarea asta nu m-ar hartui de dupa fiecare colt. Nu poti sa iesi sa iei portocale fara sa te asalteze de undeva un simbol al valentinului. Plin de inimi roz/rosii in perioada asta a anului, a mai observat cineva?
E vorba despre presiune, de ce ma simt eu presata sa fac ceva marti? Ceva anti-valentin? Whatever, ar trebui sa nu ni se mai bage pe gat chestia.

2. Am o problema cu ce se da de sfantul asta. Adica eu ar trebui sa primesc un trandafir si o inima de gips sau de plus si, la schimb, sa dau favoruri sexuale. Nimic nu imi taie elanul in acest domeniu precum ideea de obligatie. Iar pe locul doi sunt trandafirii si inimile :P. Why, o why nu se gandeste nimeni sa-mi dea ceva interesant daca tot insista? Daca tot se asteapta sa fie rasplatiti in natura, as prefera sa primesc lenjerie ridicol de overpriced. Si fara trandafiri.

3. Faptul ca trebuie sa ne declaram the relationship status... se gandeste cineva ca, indiferent cum l-as declara acum, ar fi hurtfull pentru cineva? Fie as taia sperante, fie as da unele noi, tot nu-i ok. It`s complicated people!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu