Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 9 februarie 2012

Propunere pentru cupluri - azi despre certuri

Majoritatea covarsitoare a maturitatii (de pana acum, nu-i multa dar suna impresionant) mi-am petrecut-o in cupluri. Cateodata mai multe in acelasi timp, dar nu e locul nici timpul sa-mi discutam moralitatea si moravurile.
Bineinteles, in special dupa ultima experienta, am ramas cu intelepciune, multa multa si pe care vreau s-o impartasesc.

Azi despre certuri. Se iau doi porumbei inamorati, zambitori, fragezi, se adauga niste griji zilnice, frig, putin PMS si iese cearta. Irationala. De la o prostie, din nimic, ca astea-s cele mai periculoase. Nimeni nu are dreptate sau argumente, se arunca reprosuri generale, fara cap si fara coada. Credem ca inocentii ca vorbele zboara. Da, zboara dupa ce au lasat urme adanci, zboara asa de departe incat nici nu le mai putem gasi sa le explicam logic si sa le combatem. Indragosteala poate trece asa de repede de la "intotdeauna ....", "niciodata...."...

Propunerea mea a la Cosmopolitain (a se citi with a french accent) este ca, inainte de a ne azvarli in valtoarea razboiului conjugal, sa ne facem comozi. Haideti sa incercam certurile in lenjerie intima. Cat de beligeranta pot fi, v-ati putea intreba, purtand niste volanase negre cu buline albe si nimic altceva?
I-am propus strategia fostei mele iubiri, dar, pentru ca noi ne certam la telefon, nu cred c-ar fi mers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu