Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 16 februarie 2012

Melancholia mea personala

A inceput de ieri dupa-amiaza. De dimineata aveam mult prea multi admiratori pentru a fi trista, dar, dupa ce s-au lasat cortinele si am ajuns la birou ... a aparut. Tristetea. De ce? Habar n-am, nu e soare, e frig, port 100 de straturi de haine, parul mi-e pleostit, god only knows.
Si, in situatiile astea, tot ce imi doresc e a hug. Nici macar nu reala daca nu-i posibil Virtuala, I don`t care.
Stiu ca voi, admiratorii mei secreti sau declarati ma admirati cand sunt vesela, dar apreciez cu adevarat cand sunt admirata while bathing in sorrow.

Asa ca anunt in mod public, on ze internet, for everyone to see schimb orice ati vrea de la mine, favoruri sexuale, monogamie, dragoste, obedienta, anything, for a hug. Cel care reuseste sa ma faca sa ma simt safe, warm, fuzzy, whatever, gets whatever he or she wants.

Asta este o oferta ferma pe care o voi mentine cel putin pana maine, cel mult pana trece melancholia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu