Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 2 februarie 2012

My mojo and my relationships

I`ve got my mojo working overtime, I`ve got game si inca nu am intalnit muritorul imun la .. for the lack of a better word, mine.
Cand vad printul fermecator, dashing, masculin care imi face imaginatia sa zburde, il cuceresc, il incant, il las sa ma convinga ca, da, o relatie serioasa nu poate fi ceva rau atata timp cat jumatate este el in toata splendoarea sa iar cealalta jumatate sunt eu, and we all know how i feel about myself. Un cocktail efervescent, dulce exact cat trebuie.

Asa fac eu primii pasi in mlastinile numite relatii, victorioasa precum armata lui Napoleon la inceputul campaniei in Rusia. Pentru ca asta e cea mai buna metafora pentru toate mini-dramele si aventurile mele amoroase.
Inceputul se desfasoara in uniforme stralucitoare si muzica de fanfara. Bietul print nu stie ce il imbata si de ce lumea lui e dintr-o data inundata de lumina si culoare. Astea sunt momentele in care sunt decretata fara drept de apel cea mai frumoasa, misto, interesanta faptura care a pasit pe acest pamant. Astea sunt momentele in care ar trebui sa mi se construiasca castele, I shall look into that. Rusia e mai mult decat fericita sa se predea benevol, voluntar chiar.
Fara sa stiu de ce, cam dupa 6 luni de fericire qvasi-conjugala, ma trezesc intr-o dimineata jumulita, sifonata, imi caut in zadar mojo-ul care precum un amant nestatornic si gelos, m-a parasit.
Ajung sa il invinuiesc pe print ca mi l-a furat el. Ajung sa aleg mojo-ul pierdut in defavoarea fostului iubit. Ajung sa nu-l mai plac macar pe cel ce-mi ocupa altadata inima.
Rusia incepe sa devina suspicioasa, in lipsa dragostei imbatatoare, ca orice armata invadatoare iau ce-mi place cu forta lasand in urma flacari si distrugere.

Pentru a sfarsi invariabil retragandu-ma dintr-o noua rusie cu steagurile in zdrente si cu uniforma ferfelita.

But fear not, spre deosebire de napoleon, se pare ca am abilitatea de a ma regenera la infinit si de a gasi noi imperii mine for the taking.
Scopul meu nou este sa conciliez mojo-ul cu relatiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu