Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 24 februarie 2012

How it`s gonna be this weekend

Pentru ca am puterea de concentrare a unei pisici care priveste un tapet complicat peste care cineva se plimba un punct laser, pot doar sa exprim cioburi din idei coerente. So, here it goes:

Cel mai usor mod de a transforma ceva placut intr-o sursa continua de iritare e sa transformi activitatea intr-o obligatie, o sarcina de serviciu. I like sex dar, in momentul in care asta ar deveni a must, like every night from 8 to 10 we have to do it.. e foarte posibil ca, pentru prima data in viata mea lunga, sa prefer abstinenta.

I`m a happy girl, dar cand lumea din jurul meu incepe sa imi impute lipsa de fericire ... ca si cum ar fi o obligatie, ca si cum nu as avea dreptul la tristete sau melancolie. Poate sunt doar meditativa, lume care isi declara afectiunea pentru mine, nu am dreptul sa gandesc?! Incep sa urasc atitudinea mea bubbly tocmai pentru ca mi se cere precum o dedicatie la radio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu