Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 15 februarie 2012

Totusi, despre the dating game

Candva in trecutul care pare foarte indepartat dar nu este chiar asa, m-am despartit de pilot. Am descris siropos si plin de metafore cat de perfecta si roz mi se parea viata cu el si cat de auriu si curly era but it failed.
Am fost deprimata, m-am tratat cu vin, am renuntat la ciocolata si cola 0, deci despartirile sunt chiar bune la ceva. Apoi m-am pregatit pentru ceea ce eu credeam ca va fi funny, adica the dating game.
Eram pregatita pentru indivizi cu intelectul unei cizme pentru ca, desi suferinda de monogamie, plecam urechea la povestile prietenelor. Eram pregatita sa mi se prezinte fateta cocalareasca a vietii, sa urc in bmw-uri, sa fiu plimbata cu meleuri.
Voiam sa scriu despre dragostea pura si inocenta a unui marlan cu ceafa dubla si lant de haur. Voiam sa scriu despre cei care ofera roze la prima intalnire si se frictioneaza cu parfum.

Dar cineva mi-a luat aceasta placere. Se pare ca universul nu vrea sa ma lase sa am parte de intalniri catastrofale, ci doar de experiente mind blowing for I am mindblown.

Disclaimer pentru politistii si procurorii care se uita suspicios la mine cat sunt de puppy eyed si zen. Habar n-au saracii ca mie mi s-a dat in ultima vreme material pentru day dreams.

Patzasti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu