Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 21 decembrie 2010

Rrrromance

Inca sunt foarte indragostita si chestia asta are efecte secundare.

Deja am exprimat aici ca percep romantismul putin diferit decat majoritatea semenelor mele.
Meaning: florile ma nedumeresc, in fata trandafirilor reactionez ciudat, putin agresiv chiar pentru ca sunt atat de suprafolositi, orhideele mi se par putin vulgare, e chiar dificil sa-mi aduci flori si eu sa le primesc precum ceva frumos nu ca un atac.
De fiecare data cand am aprins lumanari in scopuri ... sa le spunem rrromantice am fost la un pas de a aprinde casa cu totul, au ramas probe suficiente.

Cadourile sunt atat de interpretabile, electrocasnicele sunt pentru gospodine, cosmeticele semnifica dorinta lui de a te infrumuseta, cu parfumurile isi doresc sa ne schimbe mirosul, cu hainele sa ne schimbe infatisarea, lenjeria este menita sa ne faca sa fim mai sexy. Nici un posibil cadou nu e scutit de interpretari ciudate a intentiilor implicate.

Iubesc bijuteriile. Ma indragostesc zilnic de cercei, bratari, coliere. Iar ideea ca iubitul meu ar putea sa-mi ofere o bijuterie mediocra, meh comparabila cu iubirile mele de prin vitrine e oribila. Nu as putea sa controlez reactia violenta si, probabil, sa-i arunc in frunte obiectul sclipicios.
Am primit un inel de logodna candva. Cel mai neromantic gest. S-a asezat in genunchi, mi-a spus ceva frumos si ma gandeam doar ca imi ruineaza cheful. Not romantic.

Vazand totul prin lentila roz a iubirii noi, am acceptat poeziile, de fapt as accepta, ney, iubi tot ce provine de la el si poeziile sunt harmless si cute.
Dar una dintre cele mai romantice chestii pe care le face pentru mine, he growls at me in the mornings. I love that.

O chestie romantica in care cred e the nasty. Poate mi se pare putin exagerata numirea sexului love making, dar, in ultima vreme, il interpretez precum o afirmare a iubirii lui pentru mine. Poate nu a iubirii, dar a dorintei si e o componenta a primeia. Poate e doar dorinta mea de a fi extrem de aproape de el, who knows, e complicat.
Oricum, rrrrromance is a twisted thing for me.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu