Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 22 decembrie 2010

Diverse cujetari

Pentru ca asa sunt eu azi, pensiva.

De ce mai este zapada doar langa casa mea? E oare un semn?!

De ce sunt eu mosul in fiecare an? Oare pentru ca sunt atat de dificila incat lumea e ingrozita, terifiata sa-mi cumpere cadouri?

De ce motanul meu are pielea alba si sub blana neagra?

Cum de mai sunt vanzatoare proaste la magazine mari din inima Clujului?

Cum mai este o rochie pe care mi-am cumparat-o acu 3 ani la acelasi magazin si nu e nici macar redusa?

De ce imi place atat de mult ideea de a avea diamante?

Pe strada de dupa magazinul Central din Cluj, chiar au fost bordeluri dupa primul razboi mondial?

De ce am o obsesie pentru haine de sky verzi broasca?

And, I could go on all night long.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu