Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 20 decembrie 2010

I`m a nice girl

I swear!
Si nu stiu de ce all my ex boifriendz hate me to death.

Toate relatiile mele incep frumos, ei imi zic ca imi iubesc unicitatea, exuberanta, lipsa aplecarii capului in fata conventiilor sociale, imi spun cum niciodata, dar niciodata, nu vor incerca sa-mi cenzureze personalitatea over the top, cum nu isi vor dori niciodata sa ma transforme intr-o gospodina si nici nu-mi vor reteza entuziasmul pentru a ma potrivi intr-un sablon.
Apoi zburdam pe campii verzi si insorite for a while. Apoi vine ziua in care ghidusiile mele sau intoleranta mea pentru prostie ii deranjeaza pe ei, pe prietenii lor sau pe familia lor ori devine neconvenabila social.
Poate il taxez pe seful lor pentru prostia etalata prea pompos.
Poate o corectez pe mama lor.
Poate refuz sa zambesc lingusitor cand un cretin isi lauda masina de doi lei.
Poate nu sunt usor impresionabila si nu vreau sa fake it.

Dar, pana acum, inevitabil s-a ajuns la sablon si la faptul ca eu nu ma potrivesc.
Stiu, sunt a grown ass woman si e caraghios sa ma copilaresc, ceea ce nu fac. Dar cand sunt out dancing, apoi dansez fara sa ma bantuie ganduri despre ce or fi crezand diversi necunoscuti despre ce fac eu. Nu shed la o masa complexata, cu o fata de om constipat care nu a cunoscut eliberarea saptamana asta.

E un cerc complet, intotdeauna, pana acum, alesii mei, printii mei in armura, au ajuns sa deteste la mine fericirea pe care o iubeau initial.
Si ma intreb, cum i-a luat prin surprindere fuga mea miseleasca atunci cand am realizat ca ma vor nefericita si decolorata la coada cratitei. Chiar credeau ca, dupa ce mi-au iubit unicitatea, voi accepta sa fiu transformata intr-una dintr-un milion?

Asa am ajuns sa fiu circumspecta cand mi se lauda entuziasmul, fericirea, energia, pofta mea de viata.

Doar ca, cred ca am gasit pe cineva capabil sa fly right there with me, care sa nu se simta complexat sau inferior. Yay me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu