Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 15 decembrie 2010

Metafore stupide 2 - cu printi in armura stralucitoare

Pentru mine, indragostita iremediabil de plecat, de mers, de vazut, de viteza (sunt un emotional multitasker), cavalerul proverbial in armura stralucitoare nu prea face multe.
I mean, nu am nevoie sa fiu salvata, deja am stabilit ca eu sunt balaurul rau si scuipator de flacari, sunt avocat, deci pot sa fend off admiratori insistenti, am pepper spray si taser pentru cei mai grei de cap.

Asa ca am decis, acu 5 luni aproape, dupa ce am vazut un exemplar glorios in vecinatatea echivalentului armasar, ca noii cavaleri in armura sunt pilotii de avion. I mean, incorporeaza tot ce, pentru damzele in distress reprezinta cavalerii salvatori, toate fanteziile mele all roled into one, in plus, a mere horse has nothing, nothing on an airplane, unless the horse was mighty pegassus, but he`s never been seen this side of BC.

So, asta despre fanteziile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu