Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 19 decembrie 2011

Intrebari fara raspuns

Sau circuitul dosarelor plic in natura.

Ce face fiecare organ al statului, fiecare agentie/agentioara/ghiseu conex aparaturii birocratice cu triliardele de dosare plic pe care le cere? Cred ca am observat cu totii ca dosarul plic a devenit echivalentul monezii de trecere a raului Styx, fara el, ramanem in purgatoriu reprezentat de coada interminabila.

Poate vreo minte luminata a decis sa colecteze dosare plic in scopuri proprii si obscure, s-a gandit la a-si deschide propria fabrica de dosare plic, doar un perete de fum, pe care o va alimenta apoi cu dosarele gata aduse de puzderia de suplicanti care ii bat la usa in fiecare zi. Mwhaha si le va vinde sub pretul pietei si dusmanii vor fi dand faliment.

Ei, noi, cei veniti cu palaria la mana, am dejucat acest plan diabolic. Obsevai ca, asa ca mine, toti va scrieti numele pe dosarul plic. Eu mi-l scriu mare, cu negru, imposibil de sters. Doar e dosarul meu, tarlaua mea.

In conditiile astea, ma intreb fara raspuns, unde se duc toate dosarele plic? Asta e soarta lor trista? A fi folosite/ iubite doar o data apoi aruncate?
E o adevarata tragedie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu