Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 22 decembrie 2011

Despre eroi moderni

Azi, eroul meu a fost nenea taximetrist care a oprit in fata trecerii de pietoni la care asteptam in frig si m-a luat.
Daca as fi fost romantica, as fi spus ca e tipul care mi-a adus flori din senin, sau nenea care mi-a tinut deschisa usa gigantica de la tribunal cand, incarcata de dosare, incercam sa intru.

Ieri, eroul meu a fost vecinul care m-a ajutat cu mutatul unui corp de mobila, desi putea fi necunoscutul care m-a oprit pe strada sa-mi spuna ca sunt frumoasa intr-un moment in care simteam opusul.

Saptamana trecuta, eroul meu a fost un nene care mi-a recuperat motanul de pe acoperis, desi am fost invitata de altii la o cafea sau orice alta beutura inventata de om.

Cred ca noi, femeile, am eradicat romantismul, apreciem pragmatismul si eroii cu simt practic, unele dintre noi chiar rad pe sub mustata de romantismul prost directionat al printilor urbani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu