Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 12 decembrie 2011

Cel mai mult la tine imi place de mine

Stiu ca sunt intr-o relatie buna doar comparand cum ma simteam inainte cu felul in care ma simt acum.
Punand intr-o balanta defectele mele de dinainte si defectele mele de acum, talerele sunt dezechilibrate.
Am inlocuit emotional eating-ul cu dragostea, toate grijile si nefericirile care ma impovarau si ma impiedicau sa zbor au fost inlocuite cu aripi.
Cosmarurile mele infioratoare care ma trezeau noaptea si ma asteptau in coluri intunecoase si dupa usi intredeschise au fost alungate de bratele lui.

Cred ca asta e dragostea. Cand iti da putere si spatiu sa visezi, nu te apasa precum o tortura medievala rezervata vrajitoarelor.
Evit sa conduc de ceva vreme pentru ca il vad doar pe el, nu semne de circulatie si colegi participanti la trafic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu