Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 27 decembrie 2011

Efectele unei despartiri

Sunt catastrofale, pentru mine, pentru ca l-am iubit cu toata puterea mea de a iubi. Inca il mai iubesc, sunt un soi de masochist sentimental, stiu.

Primul lucru, cand mi-a spus la telefon ca nu ma mai vrea, a fost sa-mi amorteasca extremitatile, degetele de la maini si de la picioare, apoi palmele, mainile pana la coate, picioarele pana la genunchi. Si mi s-a facut asa de frig de parca o fantoma ar fi intrat in camera (daca as fi dramatica, as spune ca a fost fantoma iubirii noastre decedate recent si violent).

Cateva zile dupa eveniment, nu pare ca am nevoie de somn. Am luat somnifere fara efect, nu reusesc sa inchid ochii noaptea (poate pentru ca il vad doar pe el) si am un soi de energie bolnavicioasa.

Tot asa, la 3 zile dupa cataclism, nu pare ca am nevoie de mancare. Sigur, lumea pare mai confuza pe la colturi, realitatea nu mai pare atat de reala si am senzatia ca plutesc. Poate voi lesina in viitorul foarte apropiat, dar macar nu mai am putere  sa plang de parca mi s-ar rupe ceva in interior. Starea de lesin data de lipsa nutritiei amorteste durerea.

Plang, nu credeam ca se poate plange atata timp fara oprire. Nu credeam ca sunt atatea feluri de plans. Este plansul acela in care pare ca mori sau ca ai convulsii care poate sau nu sa fie insotit de lacrimi atunci cand durerea e atat de mare si covarsitoare de parca ti-ar despica pieptul pentru a iesi. Apoi este plansul mai putin convulsiv cu lacrimi mari si abundente provocat de o durere constanta si fierbinte. Intre toate acestea este plansul de fundal, molcom, constant. Lacrima dupa lacrima, cand iti vezi de treburile zilnice acompaniata de durerea cea mai mica posibila dar care totusi nu te lasa sa te porti ca un om normal.

Sunt si parti bune ale acestei tragedii. Evident, cand se va fi terminat, eu voi incapea lejer in blugii din liceu, and let me tell you... Dar in aceste momente cand devii un zombie plangator afli cine iti e alaturi. Si poate ca asta a fost cadoul meu pentru anul acesta, sa vad ce fel de oameni am pe langa mine.

Fie ca despartirile voastre sa fie cat mai abrupte si fie ca efectele lor sa dureze cat mai putin

Completare: cel putin in primele trei zile, ramai fara aer des. parca plamanii tai nu pot functiona fara el. chiar nu stiu care e legatura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu