Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 30 decembrie 2011

Anul 2011 a fost

Un an foarte fericit si plin.

Mi-am schimbat jobul, de fapt traseul carierei. Intr-un acces de curaj am plecat din locul caldut si sigur unde-mi petreceam cele 8 ore, in lumea larga si rea, in toiul crizei.
Am invatat mult, am dat examene grele, am trecut si acum sunt avocat.
E satisfacatoare meseria, dificila, consumatoare de resurse, dar, cand poti spune la finele zilei ca ai scos pe cineva din puscarie sau ca ai recastigat casa nationalizata a cuiva, stii ca ti-ai petrecut timpul cu folos.

Cred ca a fost evident pentru toti cei care au citit pe aici ca am iubit foarte mult. Am fost foarte fericita in bratele barbatului pe care l-am iubit si inca il iubesc. Am invatat ca cel mai important este sa iubesti, nu sa fii iubit si ca dragostea adevarata nu se termina, precum benzina, ci ramane in suflet.

Anul acesta am aflat cu adevarat valoarea prieteniei si cat de important este sa nu fii singur. Am 2 prieteni, atat, nu o suta si ceva de pe facebook, nu toata agenda telefonului. Si nu i-as da pe acesti doi prieteni pentru toate constelatiile de pe cer.

Anul acesta am fost cu adevarat curajoasa, am riscat, am muncit si am cules fructele.
Ce imi doresc pentru anul viitor este sa nu uit nimic din ce am invatat pana acum, sa nu uit relele pentru ca din ele se invata lectiile valoroase, sa nu-mi mai dau optimismul pana raman fara si sa zambesc mult ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu