Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 25 august 2011

Despre ziua de azi si oameni in general

1. Am ajuns la 8.15 la registratura tribunalului comercial desi programul incepe la 9 si ma asteptam sa fiu singurica singurica. Nope, inaintea mea mai era o doamna care-si lasase plasa zalog si shedea afara la o tigare si un nene care ajuta la caratul dosarelor. Am scos o decizie luuuunga a curtii de apel si am demarat lecturarea acesteia pana la 8.50 cand am constatat ca holul se umpluse si lumea protesta aprig cand am incercar sa-mi reiau locul la coada. Aparent shezutul la coada trebuie sa fie in linie dreapta si rigid, daca nu te conformezi, shezi degeaba, de placere, pentru relaxare.

2. Dosarele shed pe masa judecatorilor 2-3 luni intre termene si nu se gandeste nimeni sa le aduca jos spre citire (asta am aflat dupa asteptat + razboi pentru locul la coada).

3. Grefiera sefa, desi are la dispozitie toate actele, refuza eliberarea cautiunilor (comerciale, nu altceva) pana vineri intre 10 si 11. WTf? in special cand recipisa mea era in varful maldarului. No.

4. Cand o alta grefiera slashed her hand open, sange pulsa peste tot in valuri valuri, lumea de la coada comenta acid ca sigur lenea a impins-o la un astfel de gest. O tanti a fost atat de aproape de a o impiedica pe amarata in timp ce mergea spre salvare.

Astia suntem

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu