Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 10 iunie 2010

Trandafirul - acest simbol al eleganţei şi frumuseţii


the eeek heard arownd the world

Nu îmi plac trandafirii. Jumătatea mea ştie că îi accept graţios doar sub formă de buchet mare şi stufos, unde individul să se piardă şi ansamblul să arate precum ceva stufos şi mătăsos, să nu văd petalele alea multe şi răsfrânte, cozile lungi, spinii. Această ură izvorăşte din abuzarea bietei flori, din obsesia/fetişul pentru biata plantă. Vederi, wallpapere, feţe de telefoane, *tunări* de dacii toate cu trandafiri. Niciodată pe beaverul femeii dezbrăcate nu vom găsi ... o margaretă par example, sau un iris, doar trandafiri, în cele mai ciudate locuri.

Colega mea de bancă din liceu colecţiona trandafiri, sub orice formă, cea mai dubioasă fiind uscarea puţinilor trandafiri primiţi şi păstrarea lor spre prăfuire pe dulap. Nu am înţeles niciodată pasiunea asta. Nu sunt cele mai frumoase flori, I have a thing for daisies, sau liliac, sau irisi, sau orice altceva, inclusiv garoafe şi astea sunt acceptabile în buchet imens, unde nu te concentrezi asupra fiecărei flori individual.

No, în acest context, la ultima nuntă la care am fost, am reacţionat cam neeeh la vederea unor cuburi de gheaţă conţinătoare a câte un trandafir cu bule de aer pe lângă el. Nu, nu consider asta ca fiind culmea eleganţei(alt cuvânt abuzat până într-atât încât mă duce cu gândul la unghii tehnice şi strassuri de proastă calitate) şi a sofosticăciunii. Lăsaţi bieţii trandafiri în pace, cu ce au greşit încât să fie mumificaţi şi criogenaţi?! Mai alternaţi florile ... diversitate oameni buni... Şi doar pentru că o turmă care a citit o singură carte şi consideră că regina e culmea artelor vizuale zice că cuburile alea de gheaţa cu trandafiri sunt elegante ... mie-mi confirmă părerea iniţială (pe care eram pe punctul de a mi-o retrage pe motiv de snobism exagerat).
O, da, dacă tot suntem aici, când auzi sculptură de gheaţă ... primul lucru la care te gândeşti sunt cuburi cu trandafiri într-ânsele?! Pentru că eu mă gândesc la un taur, george clooney şi o toreadoriţă! Imagine my dissapointment când dădui cu ochii de culmile eleganţei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu