Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 14 iunie 2010

Bărbaţii în istorie


Citeam despre Elinor of Aquitaine pe wiki şi prin alte locuri equaly credibile. Şi ce mi s-a părut interesant, pe lângă faptul că tanti a fost uber cool, că ţinea courts of love. Citind eu mai multe am priceput că erau dezbateri pe teme romantice. La început mă gândeam că sunt telenovelele evului mediu întunecat şi păreau un mod frivol de a petrece timpul mai ales la curtea unei femei, citind şi mai mult am aflat că erau modul tipei ăsteia de a arăta cavalerilor contemporani că pot primi 'atenţiile' doamnelor şi fără a le viola. Gasp!
Pare credibil că la vremea respectivă când nu prea aveai nici un drept ca femeie, atât aristocrată cât şi commoner, după cum citisem că un mod de a te căsători era să fii 'răpită' de peţitor. Nici nu vreau să mă gândesc la ce se întâmpla. Şi e cu atât mai înfricoşător cu cât se mai întâmplă, and I thank god că nu sunt în situaţia asta.

Şi aşa ajungem la seara de ieri. Veneam eu minding my own business de la bazin, opresc maşina la magazin, cobor, mă încarc cu provizii, cireaşa de pe tort fiind un cola 0 de 2,5l pe care îl echilibram precar peste celelalte, în faţa magazinului ciurdă de cocoşi locali. Bineînţeles că toţi au început să emită observaţii intelijente şi mai ales orijinale. I couldn't help but wonder, dacă emisiunile verbale ale vajnicilor tineri viitori ai ţării aveau ca scop(sau ca sursă) dorinţa de a-mi face chestii kinky cum de nu-şi dau seama că sunt miles away de scop şi se îndepărtează cu fiecare exclamaţie băloasă? Cum de nu le dă prin cap că un simplu salut şi un ajutor cu cola0 i-ar fi adus un cm mai aproape de orice scop ar fi putut avea? Nu e rocket science... for a second imagine that you just wanna have a conversation cu persoana nu numai să do the nasty... şi poate, poate ai o minusculă şansă.

Comparând cele două informaţii disturbing, am ajuns la concluzia că nenii nu au evoluat atâta cât le-ar plăcea lor să creadă şi că poate din dragoste şi rudele ei mai tinere sunt noile surse de educaţie a cavalerilor moderni...

And here I stand, damzel in distress waiting for her knight errant and I shall not settle for anything less!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu