Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

duminică, 13 iunie 2010

Ideile mele politice


Grea perioadă trăim, zic asta nu din cauza crizei care nu m-a lovit financiar, o da, criza nu m-a afectat în nici un fel financiar, sunt criză proof, sunt un fel de iron man doar că numai în ce priveşte criza, am o armură impenetrabilă doar în ce priveşte criza (thank god!!). Dar criza asta perfidă m-a depăşit ca iscusinţă cu mult, nu a contat că m-am orientat spre un domeniu nu prea afectat, nu a contat că am economii, nu a contat că, spre deosebire de statul tătucă, mi-am redus cheltuielile din timp... criza m-a lovit unde mă doare mai rău... sunt bombardată constant cu informaţii politice şi dacă ar fi numai informaţii nici n-ar fi rău, dar sunt păreri (nefondate, necerute, neragumentate, agresive, înveninate) ale unora despre minunata criză.

Şi nici măcar nu mă uit la televizor... nu prea ascult radio... citesc stiri pe scurt de pe net şi totuşi aflu părerile domnilor de pe realitatea şi antena 3 despre criză, guvern, boc, băse şi tot felu' de alte subiecte aparent inofensive ... dar... la o analiză mai aprofundată efectuată de un intelect tăios ca briciul inclusiv hârtia igienică are profunzimi nebănuite...

M-am săturat ca de mere pădureţe să aflu involuntar care sunt profunzimile filosofice ale hârtiei igienice, oricum îmi macin creierul mărunt mărunţel pentru un examen, oricum mă documentez toată ziulica pentru cauze fără sare şi piper şi plutesc într-un climat beligerant, că aşa am ales... dar aş prefera să nu mai aflu că ordonanţele de urgenţă ale lui boc sunt neconstituţionale mai ales în situaţia în care îmi aduc tare bine aminte cursul în care boc susţinea neconstituţionalitatea tuturor ordonanţelor de urgenţă. M-am săturat de pseudocunoscători a tot şi a toate care povestesc despre făptuitori/învinuiţi/inculpaţi, urmăriri penale, cercetări penale, puneri în mişcare a acţiunilor penale şi procese penale ca noţiuni interşanjabile şşi preabinecunoscute lor.
I puke just a little in my mounth când un atoate cunoscător mă contrazice şi îmi iesplică despre noţiuni învăţate la facultate şi documentate din tratate române şi străine că ce ştiu eu e greşit iar ce zice fătuca de pe antena 3 de la ştiri e de fapt adevărul suprem, izvorul înţelepciunii a fost descoperit şi e gura poleită a demoizelelor de la ştiri, aştept cu nerăbdare descoperirea izvorului tinereţii...

Încerc să evit frustrările inutile, am ulcer şi am învăţat din experienţele anterioare, motiv pentru care evit emisiunile lui mircea badea, foarte entertaining de altfel, dar frustrările lui rezonează cu ale mele mărindu-le intensitatea greşeală mare tocmai când încerc atitudinea zen for size.
Sfat prietenesc pentru clujeni (sau nevinovaţii din zona transilvania, că sunt motorizată) când vedeţi una zâmbind fără motiv pe stradă sau într-un ford ka nu îi povestiţi despre ce zic ăia de la sinteza zilei sau ăia de pe realitatea(la care nu m-am uitat niciodată şi nici măcar nu ştiu un singur nume) think again ... că de la zen la crazy bitch poking your eye out e distanţă tare mică zilele astea. Friendly advice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu