Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

vineri, 25 iunie 2010

Miopii si lumea inconjuratoare


Mda, deci port ochelari si nu am nici un sentiment de mandrie sau rusine legat de treaba asta. (Urasc cand oamenii trebe sa aiba sentimente legate de cele mai insignifiante lucruri, da... m-am dus la buda si sunt mandra de asta-inseamna doar ca ai foarte putine motive reale de mandrie.) Cred ca sunt ochelarista de 10 ani buni. Oftalmoloaga careia i-am ramas fidela, pentru a o consulta, la inceputuri, parcurgeam 100 km-adevarat pelerinaj, acum m-am mutat in acelasi oras cu dansa, mi-a zis ca din cauza ca citesc am nevoie de ochelari. Cand am consultat-o pentru a creste dioptriile lentilelor, m-a sfatuit sa nu mai citesc atata. Acelasi sfat il dau si eu manelistilor, saormarilor ... nu mai ascultati manele, mancati salate... ca eu nu ma pot lasa de citit ;).
Imi plac ochelarii mei. Inca de la inceputuri au fost de firma, singurul designer item adevarat pe care-l am. Asa am colectionat prada, miu-miu, bvlgari, chanel (ca ii schimb periodic). Nu prea ma incomodeaza, iar in situatiile in care chiar nu vreau sa-i port, precum zilele in care doresc sa port cercei uriasi, am alternativa lentilelor de contact. Dar nu as da ochelarii pe lentile de contact for the world :).
No, dar sunt momente in care trebuie sa dai jos ochelarii in situatii publice, la dentist, la cuafor, situatii in care miopul intelege ce inseamna cu adevarat sa fii disabled.
Cuafeza, dentistul ma cunosc, stiu ca vederea mea e strans legata de ochelari si daca ii dau jos lumea devine incetosata, detaliile se estompeaza si da, vad o forma imbracata in scrubs albastre cum vine catre mine, aud cum vorbeste, ii raspund, dar nu ii disting expresiile faciale(e la 3-4 m de mine) si alea sunt esentiale in conversatie. Si ma simt incapacitata cumva.
La cuafor, intre pitipoancele care barfesc 12 ore pe zi, ai nevoie sa le vezi boturile pentru a sti daca glumesc sau vorbesc serios cand scapa porumbelu`. Si eu, oricat belesc ochii nu le poci videa pe semiintunericul de acolo si la distantele respective. So i end up feeling left out.

Nu discriminati people, fie invatati sa faceti dintii si frezele fara sa vaduviti omu` de un simt, fie imi dati iesplicatii de genu` glumesc, sau vb serios sau alte asemenea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu