Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 17 iunie 2010

Stormz sau cum fuljerul nu loveste in acelasi loc de doua ori


Cred ca e un subiect tare tare popular zilele astea. Ieri un intuneric apocaliptic s-o pogorat asupra clujului. Un intuneric maroniu verzui.
Eu locuiesc intr-un varf de deal cu antecedente fulgeratoare . Langa statia meteo... unde anul trecut a fulgerat o casa care ulterior a luat foc... tot asa pe un intuneric apocaliptic...
Vecinii mi-au povestit despre un precedent al casei mele care, in consecinta, a fost echipata cu paratraznet.

Dar ieri, mi s-a intamplat mie pocinogul... o pocnitura asurzitoare... great balls of fire au fost la mine pe balcon... nu am stiut ce a fost pana nu mi-a mai mers internetul, pana nu s-a mai deschis poarta electrica, pana m-a sunat un vecin sa ma intrebe daca imi mai functioneaza televizoarele.
Macar am avut norocul de a nu mi se strica toate electrocasnicele ca victimelor mai ghinioniste care au casele mai jos putin de mine. Oricum toti am fost prizonieri of our own making cand poarta refuza sa se deschida. Nimeni nu a prevazut posibilitatea luarii curentului si nefunctionarii portii, toti ne-am ratacit cheile date de firma care a instalat-o pentru exact aceste situatii (mai putin fulgerul). Poate ar trebui sa luam bilet colectiv la loto ... sau poate ca nu, ca la mine-n cartier e eveniment cotidian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu