Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 23 iunie 2010

Cand femeile inseala


Prin toate statisticile se spune ca barbatii nu pot fi fideli, cu impartitul samantei and what not si, mie cel putin, mi se creaza sentimentul ca as fi rautatea care incearca sa tina legat un astfel de exemplar splendid si sa-l impiedice sa spread the joy ...
Citind eu toate informatiile astea nu puteam sa nu ma intreb daca oare astea sunt numai datele declarate, sau chiar cineva a reusit sa convinga o femeie sa declare sincer cu privire la infidelitati. Din frageda pruncie, noi, mandrele detinatoare de ovare am fost tinute la alte standarde decat baieteii. Am auzit pana m-a luat cu ameteala, lasa-l draga ca e baiat si nu stie mai bine, ca fetele trebuie sa fie mai responsabile, ca ne maturizam mai repede. Nu stiu altele cum sunt, dar eu, din mica discriminare, am iesit cu o noua si utila calitate ... stiam sa ascund chestii, nu sa mint, doar sa spun jumatati de adevaruri care intotdeauna sunt mai credibile.
Din alte experiente dubioase am tras concluzia ca, odata scapat porumbelul, e bine scapat si de adus inapoi nu prea poti, iar cu datul in scris ... e si mai rau.
Deci, la venerabila mea varsta, cu nevoile mele si placerile mele previzibile, nu as declara ca am inselat decat probabil sub tortura.
Nu cred ca e medalie de onoare(sau de rusine for that matter) sa declari ca ai inselat. Ideea e ca inclaci o norma pentru a obtine ceva. Gratificarea e ca ai obtinut ce voiai si placerea interzisa and all that, nu sa spui oficial ca tu esti cel mai mare inselator. De fapt eu as ocoli specimenele care insista sa-si publice aventurile nu pentru ca nu vreau sa fiu inselata, ca la ei nici nu prea cred ca se pune problema, ci din cauza ca nu imi doresc pe cineva destul de cretinel sa scape secrete intime aiurea. Ce sa zic, am nevoie de un partener care sa stie sa taca si sa aiba coaiele suficient de dezvoltate incat sa nu aiba nevoie de validarea grosolana a unei turme de cimpanzei frustrati sexual.
Alta chestie e ca nu cred ca unul sau una care are nevoie de publicitatea asta cu inselatul chiar a comis-o, sau daca a comis-o nu prea mai intrevede posibilitatea de a repeta. Again, am nevoie de cineva care e destul de sigur pe propriile abilitati fara a cauta confirmarea prin afirmatii din categoria asta.

Cred ca noi, femeile, stim sa inselam fara a lasa urme, fara a da indicii, fara a simti nevoia sa anuntam cu surle si trambite evenimentul special. Si vedem activitatea ca pe ce este, nu e epifanie, nu gasirea adevaratei dragoste, nu un semn divin, nu cine stie ce alta aberatie pe care o inventeaza creierul masculin, doar ca pe sex. And we, as a species have been doing that since the begining of time.

Poate ca in categoria mea sunt si femei si barbati, dar experienta imi spune ca sunt doar unele doamne, domnii au nevoie de mantuire, constiinta curata, fara a realiza ca astea se cumpara scump scump si de fapt cred ca doar se inchiriaza ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu