Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 26 iulie 2010

Oare sunt snoaba?


In ultima vreme citesc doar pe net, bloguri, ziare yada yada. Nu mai citesc carti. Ma intrebam (in urma unei lecturi pe net) care e ultima carte pe care am citit-o si care e ultima carte citita care nu se incadreaza in categoria "placeri rusinoase".
Pe noptiera am biografia lui coco chanel. In forma piratata am citit the sookie stackhouse series de charlaine harris - inspiratia serialului true blood. In biblioteca personala am suspicios de multe creatii ale lui anne rice, frank herbert, james clavell. Citesc de placere poate ce erau sau ar fi fost in alte vremuri bunicile telenovelelor.
Oare ce parere si-ar face un potential angajator creativ care, in cadrul interviului, m-ar intreba care e ultima carte citita. L-ar impresiona ca am citit quatre blondes de candance bushnell in franceza, sau dead untill dawn de charlaine harris in elgleza sau cine stie ce nuvela horror in germana? Cumva ma indoiesc.

Si eu care ma consideram o tanara lady citita... nu as vrea sa fiu prietena cu mine in conditiile actuale.

ps. o ultima consolare e ca nu am coborat atat de jos incat lista mea recenta de lecturi sa fie alcatuita in totalitate din carti de self-help.
pps. oare tratatele de drept se pun? ca astea nu au caracter romatioso-dulceag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu