Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 10 iulie 2010

and ... we`re back

No, mă gândeam azi, într-o pauză de învăţat, uitându-ma la top gear la cât de idioată e lumea. Nu ăia de la top gear, ei sunt simpatici.
Şedeam la o coadă la tribunal, să depun un act la registratură şi aud cea mai mare tâmpenie spusă cu seninătate de o tânără absolventă de drept, într-o discuţie cu alte tinere absolvente de drept care nici nu au clipit the wrong way la auzul tâmpeniei încât nu am putut decât să înregistrez totalul acord.
După uzualele remarci despre vreme (întotdeauna prea caldă sau prea ploioasă), vacanţă, job, şefi, crizăăăăăăă, bovina din poveste a lansat porumbelul: că a citit ea (numai acerebralii preiau informaţii de la tv, entelectualii le cetesc) că în 2012 se vor inversa polii magnetici. Nu ştiu ce s-a întâmplat în secundele imediat următoare pentru că m-am înecat atât de repede şi neaşteptat m-a pocnit râsul şi mă luptam să inhalez aer. Dar după ce mi-a trecut am auzit sfârşitul explicaţiei pe care o dădea viitoarea domniţă advocat suratelor ei. Cică, urmare a susamintitei schimbări a polilor magnetici ai planetei, anotimpurile se vor inversa şi că în loc de vara va fi iarnă etc iar frigurozitatea şi ploioşenia verii ăsteia sunt doar simptome ale inversării viitoare a polilor magnetici.
Trecând peste faptul că toate informaţiile astea ştiinţifice sunt prezentate efecte speciale and all în blockbusterul 2012 (nu am văzut filmul, doar am auzit despre el, da' asta ma reţinut) şi că morala poveştii ăleia era ceva mai complicată decât simpla modificare a ordinii anotimpurilor, erau apropouri la rearanjarea plăcilor tectonice, cutremure, vulcani, exterminarea rasei umane, ce e îngrijorător în povestea spusă de mine acum e că domniţele alea care comentau ingenue această ştire o luau ca atare, cu seninătate, fără a se întreba dacă e posibil, probabil, fără a aplica filtrul bunului simţ. Şi ăştia sunt avocaţii viitorului. Bravo nouă!

Morala pe care-mi permit eu să o extrag din întâmplare e că, dacă god forbid, voi avea nevoie de avocat, primul test nu va fi de cunoştinţe, ci de bun simţ şi cultură generală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu