Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 15 noiembrie 2011

Care este masura adevarata a unui caracter

Am citit intr-o carte de mult uitata sau mi-o fi spus cineva ca adevaratul test al cuiva e cum se poarta cu subalternii.
Din practica judiciara diversa a instantelor penale in domeniul hartuirii sexuale reiese ca, in zilele noastre, subaltern nu inseamna neaparat persoana care ti-e ierarhic inferioara ci, mai mult, in limbaj comun, persoana care e obligata sa te suporte.
De exemplu, vanzatoarea de la magazin nu ti-e subalterna, dar jobul ei include sa fie agreabila cu tine, clientul.
Gagica dansanda langa bara, imbracata straveziu, nu e in nici un caz sub tine, dar se incadreaza. etc.

No, ce vreau eu sa zic acum, iese marlania la suprafata tocmai in fata acestor oameni platiti sa fie draguti cu noi. Am povestit mai mult cu o tanti care lucra intr-un call center, tanti ok, educata, finuta, ce ar impinge un strain sa sune pentru a insulta in gol? Ce satisfactie poti avea scuipand mizerii catre o necunoscuta?
La fel, o domnisoara cuminte, modesta, la un birou de informatii, imi povestea cum a primit un telefon de la o alta domnisoara doar pentru ca cea din urma sa-si manifeste convingerea ca primeia ar trebui sa-i fie rusine de ce a facut, rusine de jobul pe care-l are, rusine in general si ca e o proasta. Apoi a inchis.

Dupa toate povestile astea realizez care e problema natiei noastre marete: un procent tulburator de mare e constituit din marlani fara coaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu