Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 27 octombrie 2011

Despre baiatul meu dragut - the sequel

Am avut si eu perioada mea de bad boys, am incercat sa-i imblanzesc, apoi sa-i ranesc si sa-i parasesc. Mi se parea foarte fun. Aveam o tipoligie, imi placeau brunetii, par negru, ochi negri. Le crestea cota in functie de cat de indiferenti pareau. In final, one of them proposed. Needless to say, I`m nod wed.

De fiecare data, dupa un meci mai dur din care ieseam cu blana sifonata de un personaj malefic, ma refugiam in bratele unui balai blajin de a carui fidelitate eram sigura dar pentru care nu simteam nici un dram din valtoarea si pojarul pe care-l trezeau haimanalele.
Paraseam heruvimul broken and abused.

Baiatul meu dragut e blond si are cei mai ametitori ochi pe care i-am vazut vreodata. Nu am fost niciodata mai atrasa de cineva, deci ideea preconceputa cu tipul preferat zboara pe fereastra.

Baiatul meu dragut mi-a spus primul ca ma iubeste, a fost intotdeauna gentil si prevenitor, foarte politicos. Nu m-a lasat sa astept niciodata, imi deschide usile cand ma vede mai neajutorata si ma fereste de gropi, stalpi si alte obstacole. Cateodata ma intreb ce as fi facut in lipsa lui. Are grija de motorizarea mea, ii schimba stergatoarele de parbriz, pune lichid si alte asemenea. Chestii pe care si eu as putea sa le fac si le-as face cu intarzierea-mi caracteristica, dar, he beeing the gentleman he is, ma scuteste de treburi murdare.
Cu toate astea stie cand sa-mi refuze chestii. Stie s-o faca fara sa ma puna in situatii neplacute. Stie sa isi pastreze his balls fara a cadea in ridicolul celor nesiguri pe a lor barbatie.

Desi e mai jun decat mine, stie sa conduca relatia noastra si o face aparent fara efort. Ma face sa ma simt protejata.

Cine ar fi crezut ca sunt alba ca zapada urbana in asteptarea unui print care sa o sarute si sa o apere de vrajitoare rele si pitici urati? Cred ca asta asteptam de fapt toate si cred ca am renunta bucuroase la unele idealuri feministe pentru El, baiatul nostru dragut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu