Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

marți, 4 octombrie 2011

Decizia pentru ziua de azi

In toiul unei viroze cu febra si frisoane, in timp ce marsaluiam cuminte intre institutii ale statului carora trebuia sa le dau bani si sa le conving sa-si faca treaba, carand dupa mine o tona de acte, facand o gramada de chestii inutile datorate exclusiv inabilitatii unora de a se organiza, it hit me! Nu o masina, ci revelatia.

Singurul motiv pentru care ma deranjeaza toate maruntisurile astea e pentru ca vreau sa fac cea mai buna treaba posibil. Lucrez cum as face-o pentru mine, vreau sa dau rezultate chiar daca recompensa e minora. Imi consum/irosesc energia care ar putea fi folosita acolo unde chiar conteaza pentru mine acoperind lipsuri si indreptand greseli care nu-mi sunt imputabile si nu ma afecteaza direct.
Spun ca-mi irosesc energia doar pentru ca intotdeauna rezultatul e o reactie defensiva.

Anunt aici, in mod anonim dar public de pe podiumul pe care mi-l da internetul ca I quit! No more! Cred ca perioada de proba s-a prelungit suficient si ca energia mea ar fi mai utila in alte parti.
Ta ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu