Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 14 septembrie 2011

Tigara electronica

Tocmai m-am intors dupa un pelerinaj pana pe deal, prin gropile si defileele lasate de cei care au binecuvantat numitul cartier cu instalatii noi de canalizare, am infrant balauri - recte un nene sofer agresiv si un caine nehotarat, am razbit prin labirinturi, strazi numerotate aiurea si am ajuns la sfantul graal: tigara electonica.

Cineva doreste sa renunte la fumat, don`t ask.

Si am inceput sa ma intreb, vor deveni oare toate viciile virtuale? Cand voi vrea sa beau vin, va exista o aplicatie a telefonului care sa-mi convinga creierul ca e sub infulenta nectarului? etc, samd.

Mi se pare trist. Have the balls to smoke real ciggarets.

Pentru doritori, locul e cluj-napoca, strada anatole fance, nr. 37, www.e-tigara.eu, 0758.280.656. Sunati inainte!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu