Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 19 septembrie 2011

I`m flawed

Cred, altfel nu-mi pot explica tare tare multe lipsuri pe care le am.

1. Nu ma trage inima deloc spre a ma certa cu necunoscuti de pe forumuri. Nu am ambitia de a educa pe nimeni, din punctul meu de vedere, toti avem dreptul la o parere si nu ma deeranjeaza cu nimic ca un nene strain pentru mine se inseala amarnic intr-un domeniu.
Poate nu am nici o idee in care sa cred cu pasiune (am cateva), poate nu cred ca o discutie aprinsa pana la abandonul ratiunii pe net poate rezolva ceva. Poate oamenii obtuzi ma dezgusta si nu cred deloc ca ratiunea mea explicata pe un forum poate sa schimbe un fel de a fi.

2. Am o poblema cu pierdutul vremii la munca. A nu se intelege gresit, nu ma deranjeaza sa lalai in timpul meu liber, sa ma uit la seriale prostute si sa citsc carti despre hobbiti, sa beau vin, sa tag motanul de coada, dar cand muncesc am alergie la tras chiulul.
Intotdeauna mi s-a parut ok sa trag tare tare 8-9 ore si sa trag chiulul ulterior. Imi creste tensiunea in situatiile in care mi se cere sa ma prefac ca muncesc.

3. Ma sperie gandul ca politia poate imi asculta telefonul si ca orice povestesc cu al meu iubit poate face obiectul unui dosar penal sau mai putin penal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu