Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Despre cum imi ridic eu moralul

Pentru ca azi e one of thoooose days.

1. Ascult muzica vesela, roxette & stuff.

2. I sing along, nu sunt cel mai gifted cantaret, but i try si conteaza, nu?

3. Dansez, diseara, nu acum. Dar diseara daca vedeti una dansand her heart out, in cluj, intr-un club de copii prosti, that`s me.

4. Tocmai am terminat sa-mi fac manichiura rosie.

5. O cutie de ciocolata zace goala si violata pe podea. Poate plange.

6. In mod normal as avea un pahar de vin rosu langa mine, dar azi sunt de serviciu, avocatii stiu de ce.

7. Imediat ce mi se usuca manichiura, bucle vor aparea in parul meu apoi pene, apoi flori.

8. Imi compun o tinuta funky pentru diseara pentru a mai taia monotonia costumelor negre/indigo/gri inchis.

And still i want to run away so far and so fast, vreau sa nu ma mai cunoasca nimeni si sa fiu invaluita de frigul familiar si protector.

Good night, sweet prince.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu