Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

sâmbătă, 24 septembrie 2011

Dear diary

I feel like a total girl today. Ma mir ca nu am mers la shopping si nu mi-am chemat 5-6 girlfriends la o sesiune de barfa/slumber party pentru ca tarziu in noapte si deep into my wine stash sa ajungem sa facem naughty naughty things. I`m not that girlie, aparent.

No, dar sunt suficient incat sa ma vaiet de barbati si de relatii.
I feel unappreciated and left out. The love of my life nu ma mai considera suficient de importanta pentru a-mi scrie mesaje, pentru a ma suna sau pentru a isi face timp pentru pretioasa mea persoana.
Poate sunt paranoica, o posibilitate reala, poate am dreptate sa ma ingrijorez.

I don`t know.

Cert e ca he got me here, now he`s stuck with me.

Ps. sa nu mai povestim despre cosmarurile care m-au bantuit toata noaptea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu