Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

luni, 9 noiembrie 2015

despre relatia mea cu banca transilvania

de cativa ani, banca transilvania e mai aproape de mine decat oamenii cei mai apropiati, as in banca transilvania e entitatea cu care vorbesc despre bani. singura entitate. care stie tot.
parintii mei nu stiu tot, iubitul meu care imi doresc sa imparta restul timpului cu mine nu stie tot (si nici nu stiu cum voi reusi sa impartasesc bucatica asta din existenta mea cu el sau cu oricine altcineva. am dat sfaturi despre anal sex and bondage and sadism and everything else si am povestit despre chestii mult mai intime decat bani dar mi-e foarte greu sa ajung acolo) dar banca transilvania are cheile catre cea mai ascunsa si protejata particica a vietii mele. finantele mai au o oarecare imagine a ce fac, dar dragostea mea pentru simplitatea cardurilor ii da bancii transilvania cea mai fidela oglinda a vietii mele.

si acum, numita banca imi trimite un mail. si nu orice mail ci un mail cu ce am facut eu luna trecuta si care e starea (tragica) a finantelor mele. plang. nu am deschis mailul, i marked it as read ca sa nu imi mai gadile constiinta din inbox, dar nu l-am citit. si plang.

banca transilvania e mai rea decat un iubit care nu ma iubeste, mai rea decat un iubit care se desparte de mine, mai rea decat un interlop rus care imi tine iubitul captiv pentru recompensa, mai rea decat orice. pentru ca banca transilvania insista (dupa cum am bifat pe contract, dar oricum) ca, o data pe luna, sa ma puna in fata alegerilor gresite pe care le-am facut luna care a trecut.

banca transilvania insista sa imi arate cine sunt, the real me, nu imaginea machiata si manichiurata pe care o arat ci fata trista, care cumpara rujuri si pantofi in exces, care se plimba mereu cu taxi-ul desi are masina, care bea mult prea mult vin rosu scump si care plateste prea mult pentru cosmetice dupa care sa se ascunda.

banca transilvania stie mai multe despre mine decat stie psiholoaga mea, ma cunoaste mai bine decat medicul de familie si are cu mine o relatie codependenta si bolnava. ea ma ademeneste cu carduri de cumparaturi apoi ma respinge iar eu o amenint ca o parasesc pentru alta. dar nu se intampla nimic. mereu mereu, spre viitor, eu si banca transilvania tinandu-ne de mana.

acum trebuie sa gasesc o modalitate sa storc si eu niste lacrimi compensatoare de la una dintre interfetele ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu