Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 25 noiembrie 2015

despre jocuri-ghicitori pe facebook

nu mai e o noutate ca ducem o viata paralela pe facebooc. ma refer la noi, astia care stam cu laptopul in brate seara, care ne bem cafeaua citind stiri pe telefon/tableta, care ne-am certat cu vodafone ca ne dau prea putin net la abonament si prea multe minute.

dar au aparut si tigancile ghicitoare pe facebook sub forma de aplicatii. (tigancile ghicitoare in era social media sunt aplicatii. mind. blown.). si o tiganca din asta ghicitoare se lauda ca poate sa prevada data si modul in care vei muri, ce iti place mai mult sa mananci, care e animanul tau de spirit, ce floare te caracterizeaza - astea sunt doar oferte pe care le-am vazut azi.

dar ce am incercat azi, caci, vezi tu, rar cititor, nici eu nu sunt complet imuna, e ghicitoarea "vezi care dintre prietenii tai te iubeste" si mi-a iesit un coleg de vreo 50+ de ani, respectabil, cu familie, care imi povesteste despre o actiune civica pe care o coordonam. Deci aceste mame omizi imi prevestesc ca un nene la casa lui se uita la poza mea de profil. Mor.

Merita incercat pentru un ras bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu