Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

miercuri, 21 octombrie 2015

politist vs. groapa

pentru ca am atentia atat de distributiva incat nu ma pot concentra asupra unui singur aspect, cred ca este si o definitie clinica a acestei afectiuni dar nu asta-i important aici, in timp ce invat/rezolv grile, am un ochi pe fb (poate ca de asta e lenes, dar nici asta nu-i ideea). si pe fb e plin, pe langa iliescu, de povestea politistului care il insotea pe oprea *arunca sare peste umar sa nu invoce vreun demon nedorit* ieri seara tarziu, pe intuneric, si a cazut intr-o groapa de pe drum. groapa era asa de mare, adanca, neagra incat omul nostru a murit ca urmare a cazaturii. si lumea analizeaza daca oprea, repede sarea, avea sau nu dreptul la politist, daca este vreo lege in acest sens, daca daca daca.

eu ma speriu de un singur lucru. e atat de normal sa avem gropi in asfalt, gropi de dimensiunea unui mormant, in care sa cazi in timp ce circuli vazandu-ti de treaba ta, respectand regulile impuse, cu lumini aprinse? e atat de normal sa mori pe o strada, brusc, fara motiv aparent incat nimeni nu se gandeste la asta?

eu vreau sa stiu cine a sapat groapa. de ce nu era semnalizata luminos. de ce nu avea gard solid pe langa ea.

vreau ca responsabilul legal cu asigurarea gropii aleia sa raspuna penal pentru ucidere din culpa.

in ce tara traim daca groapa statea bine merci, in intiminatea ei, fara a fi jenata de becuri palpaitoare si ceva paveze metalice ruginite pregatita si cascata sa cada careva in ea?!

oprea poate sa aiba un stol de politisti daca ii ridica moralul, dar gropile astea, oameni buni, gropile astea in care ne rupem masinile si uneori gaturile si pentru care nu raspunde nimeni personal ma macina pe mine!

pentru ca m-am saturat sa fim toti ane pentru diverse srl-uri de 200 de lei, mesteri manole ratati, care isi incearca incompetenta pe bani publici. daca am vedea cati dintre noi au murit pe drumuri facute in doru lelii, cati au fost mutilati folosind lucrari defecte platite din banii nostri, am vedea ca avem cate o balta de sange pentru fiecare kilometru de strada si cate un suflet ratacit pentru fiecare intersectie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu