Despre mine

Cluj-napoca
life in the chocolate lane

joi, 15 octombrie 2015

ce ar trebui sa incetez sa fac

- chestii zilnice care nu imi plac, nu sunt utile dar am sentimentul de obligatie cum ar fi facutul patului. sunt convinsa ca un pat invalmasit se aeriseste mai bine. insa mereu il fac dimineata.

- alergatul dupa afectiunea altora. viata nu e un concurs de popularitate.

- sa incetez sa ma autopedepsesc. nu cred ca barbatii se autopedepsesc pentru nimic. cred ca se uita chiori de somn dimineata in oglinda si se mira cat sunt de frumosi. feminismul incepe acasa.

- sa ma automotivez, lumea nu e chestia minuscula pe care ma concentrez, examenul, cele 5 kilograme, sportul si atat. lumea e tot universul, cei 50 de ani pe care intentionez sa ii mai traiesc, cele 7 milioane + de oameni, planeta asta, marte - planeta colonizata doar de roboti si toate celelalte chestii in afara imaginatiei mele.

- adunatul chestiilor, chestiile nu sunt o investitie. intradevar, a 10-a pereche de pantofi rosii sau al 100-lea ruj rosu ma fac sa ma simt bine o zi intreaga, dar nu mai am unde sa le depozitez si sunt o adevarata ancora, o greutate legata de piciorul meu, daca as vrea sa fug in lume, si vreau mereu, mi-ar face plecarea extrem de dificila. sunt toate nuante diferite, cum as putea sa le las in urma?!

si multe altele. pentru ca educatia e lacunara, pentru ca viat e complicata, pentru ca toti, inclusiv parintii nostri, suntem defecti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu